lauantai 17. maaliskuuta 2012

Ja taas on syöty hyvin..

Moikka kaikki ihanat! Tämä viikko on ollut aika kiireinen, kokeita, koulua ja tanssia. Nyt vihdoin alkoi se ansaittu viikonloppu (tai oikeastaan jo eilen.) Ensi viikko on onneksi tosi kiva,  kun ei ole muuta kuin yksi koe, sekin perjantaina vasta. Otsikosta voittekin päätellä, mihin minun viikonloppuni on tähän saakka kulunut.. 
No ei vaan :D Kyllä mä olen muutakin tehnyt. Julia oli meillä yötä, teimme hamppareita, leivoimme, ja tämä päivä meni käsitöitä tehdessä, ja korjaillessa joitain rikkinäisiä vaatteita.
Niin ja vaatteista puheenollen! Ensi viikolla käymme läpi kaikki kesävaatteet, tuomme ne siis yläkertaan kellarin syvyyksistä :D Olen niin innoissani, kun saan taas käsiini kaikki ihanat kevät -ja kesävaatteet! Olisin jo nyt niin innoissani kehittelemässä asukokonaisuuksia!

Teimme ihania kasvishamppareita. Täytteenä oli ketsuppia, homejuustoa, paistettuja ananasviipaleita, juustosiivuja,  juustodippiä ja luomu viljapihvejä. Minä paistoin myös halloumjuuston hamppariini :)
Pihvit teimme tällaisesta Sysmän Luomu Viljapihvi -pussista, jonka sisältöön piti vain lisätä vettä. Me kuitenkin laitoimme myös kananmunan, jotta pihvit pysyvät paremmin kasassa paistettaessa. Voin suositella näitä pihvejä :) Onnistuvat joka kerta ja ovat tosi hyviä. Yhdestä pussista tulee noin 12 pihviä.

2 kommenttia: